- بازدید بازرس کل آذربایجان شرقی از بیمارستان صحرایی 04/04/09
- بازدید بازرس کل قضایی استان خوزستان از تصفیهخانههای آب شرب کلان شهر اهواز 04/04/09
- تأکید بازرس کل قضایی آذربایجان غربی بر خودداری دستگاههای اجرائی از صدور مجوز احداث منازل مسکونی در جوار واحدهای تولیدی 04/04/09
- بازدید دو ساعته بازرسکل استان قزوین از شرکت مدیریت تولید برق شهید رجایی 04/04/08
- خونهای پاک شهیدان، ضامن بیداری ملتها و نابودی ظلم و استکبار رژیم کودک کش صهیونیستی خواهد بود 04/04/07
- بازدید بازرس کل قضایی استان البرز از مرکز صدا و سیمای استان/ تقدیر از عملکرد رسانه ملی در اطلاعرسانی به موقع وقایع جنگ تحمیلی 04/04/04
- تـشـکـیـل قـرارگـاه نـظـارت بـر بـازار در بـازرسـی کـل اسـتـان مرکـزی/بازدید میدانی هیاتهای بازرسی 04/04/03
- بازدید بازرسکل استان سمنان از فروشگاه های زنجیره ای استان 04/04/02
- دیدار بازرس کل قضایی استان البرز با خانواده شهید سجاد ادیبی از شهدای جنگ تحمیلی رژیم غاصب صهیونیستی 04/04/02
- بازدید بازرس کل استان خراسان رضوی از مرکز توانبخشی امام خمینی (ره)/دیدار با جانبازان بستری در مرکز 04/04/02
دومین وبینار از پیش نشستهای مجازی چهارمین اجلاسیه آمبودزمانهای کشورهای عضو همکاریهای اسلامی برگزار شد/ تشریح نوآوریهای ایران در استفاده از فناوری برای رسیدگی به شکایات
به گزارش روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، دومین وبینار از پیش نشستهای مجازی چهارمین اجلاسیه آمبودزمانهای کشورهای عضو همکاریهای اسلامی با موضوع «نوآوریهای ایران در استفاده از فناوری برای رسیدگی به شکایات» از سوی سازمان بازرسی کل کشور و با حضور دکتر مهدی هدایت فر برگزار شد.
مدیرکل فناوری و تحلیل اطلاعات سازمان بازرسی در این نشست به زبان انگلیسی اقدامات سازمان بازرسی در استفاده از رباتها و هوش مصنوعی در رسیدگی به شکایات مردمی را به زبان انگلیسی مردمی تشریح کرد.
هدایت فر علوم کامپیوتر، هوش مصنوعی، مهندسی فرآیند، شناختی و علوم داده را به عنوان فناوریهای جدید استفاده شده در اکوسیستم نظارت دیجتال سازمان بازرسی کل کشور معرفی کرد.
این استاد دانشگاه در این وبینار عملکرد و قابلیتهای ربات هاتف که به عنوان یکی از نوآوریهای سازمان در استفاده از هوش مصنوعی و پردازش صوت در راستای پاسخگوی هوشمند به تماسهای تلفنی شهروند، راه اندازی شده است را تشریح کرد.
تاثیر نتایج و پیامدهای ناشی از بهره برداری از این نوآوریها، افزایش رضایت شهروندان، افزایش قابل ملاحظه رفع مشکل شاکیان، تسریع رسیدگی و ایجاد شفافیت نیز در این زمینه مورد اشاره قرار گرفت.
لازم به توضیح است 28 آمبودزمان کشور های عضو سازمان همکاری های اسلامی در این وبینار بصورت دورسخنی حضور داشتهاند.
با توجه به تازه بودن و جذابیت موضوع ارائه شده، کشورهای عضو درخواست ارسال اسلایدها برای الگو گرفتن در فعالیت های خود داشتند.
