- حضور بازرس کل قضایی استان یزد در شبکه استانی/ تاکید مختاری بر لزوم نظارت مستمر در خصوص تامین کالاهای اساسی 04/04/10
- بازدید بازرس کل قضایی استان چهارمحال و بختیاری از پارک علم و فناوری استان/تاکید تقوی بر استفاده از شرکتهای دانش بنیان در اقتصاد استان 04/04/10
- حضور بازرسکل استان گیلان در صدا و سیمای مرکز گیلان/ گزارش آقایی از اقدامات ویژه نظارتی بازرسی کل استان گیلان در ایام جنگ 04/04/10
- بازدید بازرس کل استان خراسان رضوی از پالایشگاه سرخس و شرکت بهرهبرداری نفت و گاز شرق در منطقه خانگیران 04/04/10
- عیادت معاون سازمان بازرسی کل کشور از مجروحین حملات رژیم صهیونیستی در بیمارستان میلاد تهران/ بررسی ارائه خدمات به مجروحین 04/04/10
- ضرب الاجل دوماهه بازرسکل قضایی آذربایجان غربی به شرکت شهرکهای کشاورزی جهت تعیین تکلیف 130 هکتار از اراضی واقع در محدوده شهرک جهت واگذاری آنها به متقاضیان واجد شرایط 04/04/10
- بازدید بازرس کل زنجان از شرکت پویا پلیمر زنگان 04/04/10
- الزام بازرس کل آذربایجان غربی به شرکتهای داخلی برای خرید محصول استراتژیک کک کلسینه تولیدی شرکت دانش بنیان اروم ماشین صنعت پیمان گستر 04/04/10
- بازدید بازرس کل قضایی ایلام از انبارهای اداره کل غله و اداره کل اموال تملیکی استان 04/04/10
- بازرسکل قضایی ایلام: مردم میتوانند از طریق سامانه 136 گزارشات و شکایات خود را ثبت کنند 04/04/10
بازرس کل استان مرکزی: رضایت مندی بیماران مهمترین شاخص ارزیابی مراکز درمانی است
جلسه رسیدگی به مطالبات مراکز درمانی دولتی و خصوصی استان مرکزی از سازمانهای بیمهگر و شرکتهای بیمه به میزبانی بازرسی کل استان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی بازرسی کل استان مرکزی، با توجه به افزایش قابل توجه مطالبات مراکز درمانی دولتی و خصوصی استان از سازمانهای بیمهگر و شرکتهای بیمه (بیمههای پایه و تکمیلی) و با توجه به جهش هزینههای تولید و ارائه خدمت در حوزه درمان که منجر به بروز چالشهای جدی در تأمین هزینههای مراکز مذکور بهویژه در حوزه حقوق و دستمزد و همچنین تأمین دارو و لوازم و تجهیزات پزشکی مورد مصرف و در نهایت نارضایتیهای جدی کادر درمان و بیماران گردیده، جلسه ای با حضور روسا و مدیران دانشگاه های علوم پزشکی استان مرکزی، مدیران کل بیمه تامین اجتماعی، سلامت، نمایندگان بیمه های خصوصی و تکمیلی، روسا و مدیران بیمارستانهای دولتی و خصوصی استان و دستگاههای مرتبط در سالن جلسات بازرسیکل استان مرکزی برگزار شد.
محمد حسین افضلی، بازرس کل استان مرکزی در ابتدای جلسه ضمن تبیین موضوع و بیان آسیبهای ناشی از استمرار وضعیت نامطلوب فعلی، خواستار ارائه توضیح و هرگونه راهکار و پیشنهاد از سوی مدیران حاضر در جلسه گردید.
بازرسکل استان مرکزی با اشاره به بازدیدهای صورت گرفته از مراکز درمانی استان، اظهار داشت: رضایتمندی بیماران از خدمات ارائه شده، مهمترین شاخص ارزیابی مراکز درمانی است.
در ادامه مدیران دانشگاهها و نمایندگان مراکز درمانی ضمن تشریح وضعیت فعلی، خواستار کاهش مطالبات به منظور فراهم شدن امکان تداوم ارائه خدمات بهتر به بیماران شدند.
در پایان این نشست، محمد حسین افضلی، بازرسکل استان مرکزی، بعد از بررسی چالشهای موجود با توجه به تأخیرهای سازمانهای بیمه گر در پرداخت مطالبات بیمهای مراکز درمانی، بر پرداخت و تسویه مطالبات این مراکز در مهلت تعیین شده تأکید کرد.
