- حضور بازرس کل قضایی استان یزد در شبکه استانی/ تاکید مختاری بر لزوم نظارت مستمر در خصوص تامین کالاهای اساسی 04/04/10
- بازدید بازرس کل قضایی استان چهارمحال و بختیاری از پارک علم و فناوری استان/تاکید تقوی بر استفاده از شرکتهای دانش بنیان در اقتصاد استان 04/04/10
- حضور بازرسکل استان گیلان در صدا و سیمای مرکز گیلان/ گزارش آقایی از اقدامات ویژه نظارتی بازرسی کل استان گیلان در ایام جنگ 04/04/10
- بازدید بازرس کل استان خراسان رضوی از پالایشگاه سرخس و شرکت بهرهبرداری نفت و گاز شرق در منطقه خانگیران 04/04/10
- عیادت معاون سازمان بازرسی کل کشور از مجروحین حملات رژیم صهیونیستی در بیمارستان میلاد تهران/ بررسی ارائه خدمات به مجروحین 04/04/10
- ضرب الاجل دوماهه بازرسکل قضایی آذربایجان غربی به شرکت شهرکهای کشاورزی جهت تعیین تکلیف 130 هکتار از اراضی واقع در محدوده شهرک جهت واگذاری آنها به متقاضیان واجد شرایط 04/04/10
- بازدید بازرس کل زنجان از شرکت پویا پلیمر زنگان 04/04/10
- الزام بازرس کل آذربایجان غربی به شرکتهای داخلی برای خرید محصول استراتژیک کک کلسینه تولیدی شرکت دانش بنیان اروم ماشین صنعت پیمان گستر 04/04/10
- بازدید بازرس کل قضایی ایلام از انبارهای اداره کل غله و اداره کل اموال تملیکی استان 04/04/10
- بازرسکل قضایی ایلام: مردم میتوانند از طریق سامانه 136 گزارشات و شکایات خود را ثبت کنند 04/04/10
دومین وبینار از پیش نشستهای مجازی چهارمین اجلاسیه آمبودزمانهای کشورهای عضو همکاریهای اسلامی برگزار شد/ تشریح نوآوریهای ایران در استفاده از فناوری برای رسیدگی به شکایات
به گزارش روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، دومین وبینار از پیش نشستهای مجازی چهارمین اجلاسیه آمبودزمانهای کشورهای عضو همکاریهای اسلامی با موضوع «نوآوریهای ایران در استفاده از فناوری برای رسیدگی به شکایات» از سوی سازمان بازرسی کل کشور و با حضور دکتر مهدی هدایت فر برگزار شد.
مدیرکل فناوری و تحلیل اطلاعات سازمان بازرسی در این نشست به زبان انگلیسی اقدامات سازمان بازرسی در استفاده از رباتها و هوش مصنوعی در رسیدگی به شکایات مردمی را به زبان انگلیسی مردمی تشریح کرد.
هدایت فر علوم کامپیوتر، هوش مصنوعی، مهندسی فرآیند، شناختی و علوم داده را به عنوان فناوریهای جدید استفاده شده در اکوسیستم نظارت دیجتال سازمان بازرسی کل کشور معرفی کرد.
این استاد دانشگاه در این وبینار عملکرد و قابلیتهای ربات هاتف که به عنوان یکی از نوآوریهای سازمان در استفاده از هوش مصنوعی و پردازش صوت در راستای پاسخگوی هوشمند به تماسهای تلفنی شهروند، راه اندازی شده است را تشریح کرد.
تاثیر نتایج و پیامدهای ناشی از بهره برداری از این نوآوریها، افزایش رضایت شهروندان، افزایش قابل ملاحظه رفع مشکل شاکیان، تسریع رسیدگی و ایجاد شفافیت نیز در این زمینه مورد اشاره قرار گرفت.
لازم به توضیح است 28 آمبودزمان کشور های عضو سازمان همکاری های اسلامی در این وبینار بصورت دورسخنی حضور داشتهاند.
با توجه به تازه بودن و جذابیت موضوع ارائه شده، کشورهای عضو درخواست ارسال اسلایدها برای الگو گرفتن در فعالیت های خود داشتند.
