- حل مشکلات کارخانه الیاف گستر یزد در جریان بازدید بازرسکل قضایی استان یزد 04/04/25
- بازرس کل استان قزوین: قانون ثبت رسمی معاملات نیازمند نظارتهای هدفمند است 04/04/25
- بازرس کل استان قزوین: معادن باید به تعهدات خود در قبال محیط زیست عمل کنند 04/04/25
- بازدید بازرسکل استان قم از مرکز درمان ناباروری طهورا/ مشکلات این مرکز درمان ناباروری در دستور کار بازرسی کل استان 04/04/25
- بازدید بازرس کل استان گیلان از سایت دفن زباله لندفیل آستارا/ گلایه آقایی از عدم ساماندهی سایت دفن زباله آستارا 04/04/24
- نشست بازرسکل استان خراسان رضوی با قرارگاه مردمی جمعیت استان برگزار شد/ فتوحی: اجرای قانون جوانی جمعیت نیازمند پیگیری جدیتر دستگاههاست 04/04/24
- بازدید بازرس کل قضایی آذربایجان غربی از بخشهای توسعهیافته زندان نقده 04/04/24
- بازرس کل قضایی آذربایجان غربی: تلاش شبانه روزی مرزبانی و سپاه، رمز امنیت پایدار در مرزهای آذربایجان غربی است 04/04/23
- بازدید بازرس کل زنجان از پروژه اراضی لیل آباد 04/04/23
- بازدید 10ساعته بازرس کل قضایی آذربایجان غربی از زیرساختهای عشایری زیوه ارومیه 04/04/23
دومین وبینار از پیش نشستهای مجازی چهارمین اجلاسیه آمبودزمانهای کشورهای عضو همکاریهای اسلامی برگزار شد/ تشریح نوآوریهای ایران در استفاده از فناوری برای رسیدگی به شکایات
به گزارش روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، دومین وبینار از پیش نشستهای مجازی چهارمین اجلاسیه آمبودزمانهای کشورهای عضو همکاریهای اسلامی با موضوع «نوآوریهای ایران در استفاده از فناوری برای رسیدگی به شکایات» از سوی سازمان بازرسی کل کشور و با حضور دکتر مهدی هدایت فر برگزار شد.
مدیرکل فناوری و تحلیل اطلاعات سازمان بازرسی در این نشست به زبان انگلیسی اقدامات سازمان بازرسی در استفاده از رباتها و هوش مصنوعی در رسیدگی به شکایات مردمی را به زبان انگلیسی مردمی تشریح کرد.
هدایت فر علوم کامپیوتر، هوش مصنوعی، مهندسی فرآیند، شناختی و علوم داده را به عنوان فناوریهای جدید استفاده شده در اکوسیستم نظارت دیجتال سازمان بازرسی کل کشور معرفی کرد.
این استاد دانشگاه در این وبینار عملکرد و قابلیتهای ربات هاتف که به عنوان یکی از نوآوریهای سازمان در استفاده از هوش مصنوعی و پردازش صوت در راستای پاسخگوی هوشمند به تماسهای تلفنی شهروند، راه اندازی شده است را تشریح کرد.
تاثیر نتایج و پیامدهای ناشی از بهره برداری از این نوآوریها، افزایش رضایت شهروندان، افزایش قابل ملاحظه رفع مشکل شاکیان، تسریع رسیدگی و ایجاد شفافیت نیز در این زمینه مورد اشاره قرار گرفت.
لازم به توضیح است 28 آمبودزمان کشور های عضو سازمان همکاری های اسلامی در این وبینار بصورت دورسخنی حضور داشتهاند.
با توجه به تازه بودن و جذابیت موضوع ارائه شده، کشورهای عضو درخواست ارسال اسلایدها برای الگو گرفتن در فعالیت های خود داشتند.
