- بازدید سرزده بازرس کل قضایی اردبیل از ایستگاه آتشنشانی در شهرستان مرزی نمین 04/04/18
- بازرس کل استان بوشهر: رویکرد سازمان بازرسی در مورد تخلف احتمالی پیشگیری است 04/04/18
- بازدید بازرس کل آذربایجان شرقی از شهرک صنعتی شهید سلیمی 04/04/18
- بازدید بازرسکل استان قم از محل سیلو ذخیره گندم و انبار کالاهای اساسی استان 04/04/18
- بازدید بازرس کل قضایی آذربایجان غربی از شرکت تولیدی شیشه سکوریت الیاس ارومیه 04/04/18
- بازدید بازرس کل قضایی کهگیلویه و بویراحمد از منطقه عشایری کاکان یاسوج 04/04/18
- بازرس کل کردستان: توسعه و افزایش پوشش تلفن همراه و پهنای باند از نیازهای اساس استان است 04/04/18
- اقاله محل کارخانه تولید کود ارگانیک آذربایجان غربی در دستور کار بانک ملی ایران قرار گرفت 04/04/18
- بازدید بازرس کل گیلان از شهرستان شفت/ آقایی: تعلل برخی مدیران در گذشته باعث عقبافتادگی پروژههای عمرانی شده است 04/04/18
- گزارش خبر 20:30، 21 و شبکه خبر از افتتاح سامانه ملی حمایت از گزارشگران فساد/ فیلم 04/04/18
بررسی نحوه پاسخگویی به مراجعین در بازدید سرزده بازرسکل قضایی استان یزد از شهرداری منطقه 4 یزد
بازرسکل قضایی استان یزد در راس یک هیات بازرسی از شهرداری منطقه 4 یزد سرزده بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی بازرسیکل استان یزد، رضا مختاری بازرس کل قضایی استان یزد در راس یک هیات بازرسی با هدف ارزیابی مجمومه فعالیتها و نحوه پاسخگویی و راهنمایی متقاضیان به صورت سرزده از شهرداری منطقه 4 یزد بازدید کرد.
بازرس کل قضایی استان یزد در این بازدید ضمن سرکشی از اتاقهای شهرداری منطقه 4 و دیدار و گفتگو با کارکنان واحدهای مختلف، نحوه خدماترسانی شهرداری به مردم و پاسخگویی و راهنمایی متقاضیان را مورد بررسی قرار داد.
مختاری با تاکید بر مؤلفه تکریم ارباب رجوع به عنوان یکی شاخصهای مهم در حقوق شهروندی نظام اداری، بیان کرد: تکریم ارباب رجوع رعایت مؤلفههای رفتاری کارکنان در قبال شهروندان و پاسخگویی به ارباب رجوع میباشد که میبایست کارکنان کلیه دستگاههای اجرایی آن را رعایت کرده و به آن پایبند باشند.
بازرس کل قضایی استان خاطر نشان کرد: در بازدیدهای سرزده، به مدیران مربوطه درخصوص نظارت کافی بر مجموعه تحت مدیریت خود پیرامون برخورد و تکریم اربابرجوع تذکرات و هشدارهای لازم ارائه میگردد و ملاک ارزیابی ارائه خدمات و فعالیت دستگاه بر اساس میزان رضایتمندی مردم از آنها است.
وی افزود: بازرسیهای سرزده از دستگاههای خدماترسان و نظارت بر نحوه خدمترسانی به مردم و تکریم ارباب رجوع براساس سیاستهای سازمان بازرسی کل کشور و از تاکیدات ریاست عالی سازمان است و بر همین اساس بازرسی کل استان نیز این موضوع را در دستورکار خود قرار داده است.
شایان ذکر است در این بازدید مشکلاتی از قبیل ساخت و سازهای غیرمجاز در منطقه و کمبود نیرو و تجهیزات از قبیل خودرو و... و کثرت درخواستهای عموم در مورد آسفالت خیابانها و کوچههای تحت نظارت منطقه احصاء و در این خصوص به مسئولین مربوطه دستوراتی ابلاغ گردید.
