- بازدید بازرس کل قضایی آذربایجان غربی از شرکت آنیل طب آذران ارومیه 04/04/11
- بازرس کل استان کردستان پای صحبتهای فعالان اقتصادی کامیاران نشست 04/04/11
- بازدید سرزده بازرس کل قضایی خوزستان از بیمارستان حضرت امام خمینی (ره) اهواز 04/04/11
- بازدید بازرس کل قضایی استان یزد از صدا و سیمای مرکز یزد 04/04/11
- بازدید بازرسکل کردستان از مراکز توزیع کالاهای اساسی و تأکید بر تشدید نظارتها و مقابله با تخلفات 04/04/11
- بازرسکل قضایی آذربایجان غربی: کوتاهی در انجام وظایف قانونی، مصداق ترک فعل بوده و مستوجب برخورد قانونی است 04/04/11
- بازدید بازرس کل قضایی آذربایجان غربی از مجتمع آرد فردوس ارومیه 04/04/11
- بازدید بازرس کل استان زنجان از قطب صنعت کفش کشور در هیدج 04/04/11
- بازدید بازرسکل استان قزوین از شرکت ستاره بافت نگارین ارغوان 04/04/11
- بازدید نظارتی بازرس کل استان قزوین از شرکت پخش فراوردههای نفتی 04/04/11
در آیین اختتامیه سمینار آموزشی مشترک ایران و دانمارک مطرح شد؛
سامانه جدید ملی رسیدگی به شکایات سازمان بازرسی کل کشور بهزودی رونمایی میشود
رئیس مرکز رسیدگی به شکایات مردمی سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به رونمایی قریبالوقوع از سامانه جدید ملی رسیدگی به شکایات ابراز امیدواری کرد که سازمان بازرسی بتواند از طریق اين سامانه پاسخگویي صریح و کمهزینه به شکایات مردمی را فراهم کند.
رئیس مرکز رسیدگی به شکایات مردمی سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به رونمایی قریبالوقوع از سامانه جدید ملی رسیدگی به شکایات ابراز امیدواری کرد که سازمان بازرسی بتواند از طریق اين سامانه پاسخگویي صریح و کمهزینه به شکایات مردمی را فراهم کند.
به گزارش روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، محمدرضا اتفاق کهنمویی رئیس مرکز ملی رسیدگی به شکایات مردمی سازمان بازرسی کل کشور در آيين اختتامیه نخستین سمینار آموزشی مشترک ایران و دانمارک با موضوع «مدیریت مؤثر رسیدگی به شکایات مردمی» با اشاره به تاریخچه تأسیس این مرکز گفت: در سال 75 سازمان بازرسی کل کشور با توجه به اهمیت کسب اطلاع و البته پاسخگویی به شکایات مردمی با شماره تلفن 136،ستاد خبری سازمان بازرسی را تشکیل داده است. بعدها در سال 84 با توجه به ضرورتهای ارتقای ارتباطی، با تجهیز کردن و مدرن کردن زیرساختهای ارتباطی سازمان مرکز 136 افتتاح گردید و نقطه تماس مردم با سازمان بازرسی کل کشور بوده است.
رئیس مرکز ملی رسیدگی به شکایات مردمی سازمان بازرسی کل کشور ادامه داد: برای ایفای مؤثر مأموریتهای سازمان بازرسی کل کشور در سال 91 با توجه به تغییرات ساختاری که در تشکیلات سازمان بازرسی صورت پذیرفته، مرکز رسیدگی به شکایات مردمی تأسیس و انجاموظیفه میکند که ماهیت مأموریتی وسیعتر و نافذتر از گذشته دارد. در سال 88 سامانه ملی رسیدگی به شکایات مردمی که یک زیرساخت الکترونیکی مدرن است ایجاد میشود که در طول چند سال اخیر مرتباً و مستمراً با هدف بهبود فرایندها مورد بازنگری قرارگرفته و در سال جاری نسخه جدید با یکسری بازنگریهای کلی در فرایندهای آن، مراحل آزمايش و تست را به پایان رسانده و آماده هستیم در ماه جاری یا ابتدای ماه آینده رونمایی کنیم و سامانه جدید ملی رسیدگی به شکایات با کارکردهای جدید و مؤثرتر در اختیار ملت ايران قرار بگیرد.
کهنمویی در ادامه با اشاره به جزییات سامانه جدید ملی رسیدگی به شکایات گفت: این سامانه در گستره ملی در تمام نقاط جغرافیای جمهوری اسلامی ایران و در عموم دستگاههای اجرایی، ملی، استانی و منطقهای نقطه ارتباطی دارد. امروز بیش از 10 هزار نقطه ارتباطی این سامانه با دستگاههای اجرایی وجود دارد و از طریق این سامانه میتوانیم شکایات مردمی از دستگاهها را دریافت و پاسخ دستگاهها را مطالبه کنیم. این فرصت خوبی در اختیار سازمان بازرسی کل کشور است که با توجه به ظرفیتها و مأموریتهای قانونی تکلیف شده، بتواند از طریق یک نظارت راهبردی الکترونیک پاسخگوی صریح و کمهزینه به شکایات مردمی را فراهم کند.
نخستین سمینار آموزشی مشترک ایران و دانمارک با موضوع «مدیریت مؤثر رسیدگی به شکایات مردمی» با حضور هیدی کلاوز معاون رئیس آمبودزمان دانمارک و سربازرسان، بازرسان و مدیران کل استانهای سازمان بازرسي كل كشور از روز گذشته در محل سازمان بازرسی در حال برگزاری است.
