- بازدید بازرس کل آذربایجان شرقی از شهرک صنعتی بیلوردی/ رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی 04/04/17
- بازدید بازرسکل آذربایجان غربی از مرکز تولید تجهیزات آزمایشگاهی 04/04/17
- در دیدار مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با بازرسکل قضایی استان عنوان شد؛ نظارت و حمایت بازرسیکل در برگزاری امتحانات نهایی و آزمونهای استخدامی شایسته تقدیر است 04/04/17
- بازرس کل استان هرمزگان: مدیریت توزیع برق در سطح استان ارتقاء پیدا کند 04/04/17
- بازدید بازرس کل قضایی آذربایجان غربی از شرکت آنیل طب آذران ارومیه 04/04/11
- بازرس کل استان کردستان پای صحبتهای فعالان اقتصادی کامیاران نشست 04/04/11
- بازدید سرزده بازرس کل قضایی خوزستان از بیمارستان حضرت امام خمینی (ره) اهواز 04/04/11
- بازدید بازرس کل قضایی استان یزد از صدا و سیمای مرکز یزد 04/04/11
- بازدید بازرسکل کردستان از مراکز توزیع کالاهای اساسی و تأکید بر تشدید نظارتها و مقابله با تخلفات 04/04/11
- بازرسکل قضایی آذربایجان غربی: کوتاهی در انجام وظایف قانونی، مصداق ترک فعل بوده و مستوجب برخورد قانونی است 04/04/11
در بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ صورت میگیرد
معرفی خدمات الکترونیکی سازمان بازرسی کل کشور
در بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ صورت میگیرد
معرفی خدمات الکترونیکی سازمان بازرسی کل کشور
به گزارش روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، علی نظامی مدیرکل فناوری اطلاعات سازمان با اشاره به برگزاری بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ طی روزهای آتی و حضور سازمان در این نمایشگاه، اظهار داشت: سازمان بازرسی کل کشور در اجرای ماده 2 قانون تشکیل سازمان و بهمنظور تسهیل دسترسی مردم به این سازمان برای رسیدگی و پاسخگویی به شکایات آنان از دستگاههای اجرایی و همچنین دریافت بهموقع گزارشها و اعلامات مردمی از سوء جریانها و آسیبهای دستگاههای اجرایی، از سالهای گذشته نسبت به راهاندازی و توسعه سامانه رسیدگی به شکایات و اعلامات به آدرس shekayat.bazresi.ir اقدام نموده است. در این سامانه ضمن بررسیهای مقدماتی و پیگیری حل مشکلات افراد، نسبت به بررسی و تحلیل گزارشهای مردمی اقدام شده و موارد حائز اهمیت، جهت انجام بررسیهای تکمیلی بهصورت سیستمی به ادارات کل نظارت و بازرسی ارجاع میگردد.
مدیرکل فناوری اطلاعات سازمان بازرسی کل کشور، تصریح کرد: در حال حاضر مرکز رسیدگی به شکایات سازمان بهصورت الکترونیکی به بیش از 10.000 دستگاه اجرایی در سراسر کشور متصل بوده و فرآیند نحوه رسیدگی و پاسخگویی به شکایات مردمی را نظارت و پیگیری مینماید. بر همین اساس مقرر گردید بهمنظور آشنایی بیشتر مردم با سامانه فوق، کارشناسان این سازمان در نمایشگاه الکامپ 25 حضور یافته و آماده خدمترسانی به بازدیدکنندگان باشند.
وی در خصوص فرایندها و مأموریتهای سازمان نیز خاطرنشان کرد: حدود 20 سامانه و سرویس نرمافزاری در سازمان بازرسی کل کشور فعال است که از مهمترین آنها میتوان به سامانه بازرسی اشاره نمود. این سامانه بهمنظور ثبت اطلاعات پروندههای بازرسی و گزارشهای تهیهشده سازمان و با هدف افزایش سرعت و دقت در رسیدگی به پروندههای بازرسی توسط کارشناسان فناوری اطلاعات سازمان طراحی و پیادهسازی شده است و شامل فرآیندهای تشکیل و اصلاح پرونده، صدور حکم بازرسی، استقرار هیأتهای بازرسی، تهیه و تأیید گزارش، پیگیری گزارشهای ارسالی و ... میباشد. همچنین بانک اطلاعات متهمین مندرج در گزارشهای تعقیب کیفری و اداری و داشبورد گزارشگیری و آمارهای مدیریتی از دیگر امکانات این سامانه میباشد. این سامانه فرآیند محور و مبتنی بر وب بوده و تمامی امور مربوط به تشکیل پرونده تا ارسال گزارش و پیگیری آنها را بر اساس سطوح دسترسی پشتیبانی میکند.
