- بازدید بازرس کل قضایی آذربایجان غربی از شرکت آنیل طب آذران ارومیه 04/04/11
- بازرس کل استان کردستان پای صحبتهای فعالان اقتصادی کامیاران نشست 04/04/11
- بازدید سرزده بازرس کل قضایی خوزستان از بیمارستان حضرت امام خمینی (ره) اهواز 04/04/11
- بازدید بازرس کل قضایی استان یزد از صدا و سیمای مرکز یزد 04/04/11
- بازدید بازرسکل کردستان از مراکز توزیع کالاهای اساسی و تأکید بر تشدید نظارتها و مقابله با تخلفات 04/04/11
- بازرسکل قضایی آذربایجان غربی: کوتاهی در انجام وظایف قانونی، مصداق ترک فعل بوده و مستوجب برخورد قانونی است 04/04/11
- بازدید بازرس کل قضایی آذربایجان غربی از مجتمع آرد فردوس ارومیه 04/04/11
- بازدید بازرس کل استان زنجان از قطب صنعت کفش کشور در هیدج 04/04/11
- بازدید بازرسکل استان قزوین از شرکت ستاره بافت نگارین ارغوان 04/04/11
- بازدید نظارتی بازرس کل استان قزوین از شرکت پخش فراوردههای نفتی 04/04/11
در همایش گرامیداشت هفته قوه قضاییه در سازمان بازرسی صورت گرفت؛
رونمایی از مجموعه مقالات اولین همایش ملی ارتقای شفافیت، ربات هوشمند هاتف و کارنامه برخط سنجش عملکرد بازرسان
در همایش گرامیداشت هفته قوه قضاییه در سازمان بازرسی کل کشور و با حضور وزیر اطلاعات، رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه و رئیس سازمان بازرسی از مجموعه مقالات اولین همایش ملی ارتقای شفافیت، ربات هوشمند هاتف و کارنامه برخط سنجش عملکرد بازرسان رونمایی شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، در همایش گرامیداشت هفته قوه قضاییه در سازمان بازرسی کل کشور و با حضور وزیر اطلاعات، رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه و رئیس سازمان بازرسی از مجموعه مقالات اولین همایش ملی ارتقای شفافیت، ربات هوشمند هاتف و کارنامه برخط سنجش عملکرد بازرسان رونمایی شد.
بنابراین گزارش، مجموعه مقالات اولین همایش ملی ارتقای شفافیت شامل 75 مقاله منتخب از 600 مقاله علمی واصله به نخستین همایش علمی ارتقای شفافیت است که 20 آذرماه 1401 و همزمان با روز جهانی مبارزه با فساد، ازسوی سازمان بازرسی کل کشور و با حضور سران قوا، مقامات عالی کشوری و لشگری و مشارکت بیش از 80 مرکز علمی، دانشگاهی و دستگاه اجرایی برگزار گردید. این مجموعه مقالات در قالب 4 مجلد با عناوین فناوریهای نوین و نظارت هوشمند، موردپژوهی و تجارب موفق، پیاده سازی، مطالبه گری و ضمانتهای اجرایی، تعارض منافع، گزارشگری فساد و نظارت مردمی تدوین شده است.
همچنین به منظور ارتقاء سطح کیفی ارتباط با ارباب رجوع، مکانیزه نمودن پاسخ دهی به شکایات و گزارش فساد واصله در درگاه 136 و افزایش رضایتمندی شهروندان، ربات هاتف جهت پاسخگویی تلفنی و ثبت درخواست های خودکار شهروندان راه اندازی شده است.
پاسخگویی 24 ساعته و بدون وقفه، پاسخگویی همزمان به 30 نفر، تولید صوت و گفتار به صورت هوشمند و مبتنی بر فناوری TTS بدون نیاز به ضبط صدای انسان، دریافت همزمان درخواست صوتی شهروندان و تبدیل آن به متن با استفاده از الگوریتم های هوش مصنوعی مبتنی بر پردازش گفتار طبیعی، احراز هویت شهروندان با استفاده از ارتباط آنی با سرویس الکترونیکی احراز هویت سازمان ثبت احوال کشور، ارائه راهنمایی های متنوع و قانونی به شهروندان بر اساس مرحله و وضعیت درخواست، ارسال پیامک رهگیری به شهروند پس از ثبت درخواست و پایان مکالمه تلفنی و ارجاع خودکار درخواست ها به دستگاه های اجرایی جهت بررسی از جمله قابلیتهای این ربات است.
کارنامه برخط سنجش عملکرد بازرسان نیز در این همایش رونمایی شد.
انتهای پیام/
