- بازدید بازرس کل قضایی آذربایجان غربی از شرکت آنیل طب آذران ارومیه 04/04/11
- بازرس کل استان کردستان پای صحبتهای فعالان اقتصادی کامیاران نشست 04/04/11
- بازدید سرزده بازرس کل قضایی خوزستان از بیمارستان حضرت امام خمینی (ره) اهواز 04/04/11
- بازدید بازرس کل قضایی استان یزد از صدا و سیمای مرکز یزد 04/04/11
- بازدید بازرسکل کردستان از مراکز توزیع کالاهای اساسی و تأکید بر تشدید نظارتها و مقابله با تخلفات 04/04/11
- بازرسکل قضایی آذربایجان غربی: کوتاهی در انجام وظایف قانونی، مصداق ترک فعل بوده و مستوجب برخورد قانونی است 04/04/11
- بازدید بازرس کل قضایی آذربایجان غربی از مجتمع آرد فردوس ارومیه 04/04/11
- بازدید بازرس کل استان زنجان از قطب صنعت کفش کشور در هیدج 04/04/11
- بازدید بازرسکل استان قزوین از شرکت ستاره بافت نگارین ارغوان 04/04/11
- بازدید نظارتی بازرس کل استان قزوین از شرکت پخش فراوردههای نفتی 04/04/11
مدیرکل فناوری و تحلیل اطلاعات سازمان بازرسی خبر داد
رسیدگی به بیش از 320 درخواست مرتبط با حمایت از تولید در فروردین 1402/ امکان ارتباط بدون واسطه تولیدکنندگان با سازمان بازرسی فراهم شده است
مهدی هدایت فر مدیرکل فناوری و تحلیل اطلاعات سازمان بازرسی صبح امروز در مصاحبه با برنامه رادیویی پویش، پیرامون رسیدگی به درخواستها و شکایات مرتبط با تولید از طریق درگاه 136. Irاین سازمان، اظهار کرد: در راستای تحقق شعار سال و عملیاتی کردن بیانات مقام معظم رهبری و بنا به دستور ریاست محترم قوه قضاییه در این زمینه، سازمان بازرسی کل کشور با ایجاد سازوکاری در درگاه رسیدگی به شکایات و گزارشهای فساد زیرساختی را از ابتدای سال 1402 فراهم کرد تا بر اساس آن به درخواستها و شکایات حوزه تولید با قید فوریت رسیدگی شود.
وی افزود: این درگاه بخش پذیرش، پالایش و ارجاع به دفتر حمایت از تولید ملی و سرمایه گذاری سازمان بازرسی و ۳۱ نماینده این دفتر در کلیه استانهای کشور دارد و در نهایت منجر به رفع مشکل تولیدکننده، پاسخگویی منطبق با قوانین به متقاضی و یا تشکیل پرونده بازرسی در صورت عدم اجرای تکلیف قانونی دستگاههای اجرایی میشود.
مدیرکل فناوری و تحلیل اطلاعات سازمان بازرسی با اشاره به آماری در این زمینه تصریح کرد: بیش از ۳۲۰ درخواست مرتبط با حمایت از تولید در فروردین ۱۴۰۲ به این درگاه واصل شده که 221 مورد آن وارد چرخه رسیدگی سازمان بازرسی شده است و در رابطه با ۹۹ مورد اتمام فرآیند رسیدگی و ارائه پاسخ نهایی به متقاضی صورت گرفته است.
هدایت فر فلسفه ایجاد این زیرساخت را در دسترس بودن سازمان بازرسی برای تمام تولیدکنندهها عنوان کرد تا بتوانند مستقیم و بدون واسطه درخواستهای خود را با این نهاد نظارتی درمیان بگذارند.
وی از راه اندازی ربات هوشمند هاتف به منظور رسیدگی بدون فوت وقت به پروندههای بازرسی خبر داد و اظهار کرد: ربات هاتف جهت پاسخگویی به تلفنهای ۱۳۶ مبتنی بر هوش مصنوعی و پردازش گفتار در سازمان بازرسی ایجاد شده و این ربات پیگیر مراحل رسیدگی پرونده های بازرسی جهت جلوگیری از رسوب کارها و اتلاف وقت است.
انتهای پیام/
