- بازدید سرزده بازرس کل قضایی اردبیل از ایستگاه آتشنشانی در شهرستان مرزی نمین 04/04/18
- بازرس کل استان بوشهر: رویکرد سازمان بازرسی در مورد تخلف احتمالی پیشگیری است 04/04/18
- بازدید بازرس کل آذربایجان شرقی از شهرک صنعتی شهید سلیمی 04/04/18
- بازدید بازرسکل استان قم از محل سیلو ذخیره گندم و انبار کالاهای اساسی استان 04/04/18
- بازدید بازرس کل قضایی آذربایجان غربی از شرکت تولیدی شیشه سکوریت الیاس ارومیه 04/04/18
- بازدید بازرس کل قضایی کهگیلویه و بویراحمد از منطقه عشایری کاکان یاسوج 04/04/18
- بازرس کل کردستان: توسعه و افزایش پوشش تلفن همراه و پهنای باند از نیازهای اساس استان است 04/04/18
- اقاله محل کارخانه تولید کود ارگانیک آذربایجان غربی در دستور کار بانک ملی ایران قرار گرفت 04/04/18
- بازدید بازرس کل گیلان از شهرستان شفت/ آقایی: تعلل برخی مدیران در گذشته باعث عقبافتادگی پروژههای عمرانی شده است 04/04/18
- گزارش خبر 20:30، 21 و شبکه خبر از افتتاح سامانه ملی حمایت از گزارشگران فساد/ فیلم 04/04/18
بازرس کل استان گیلان: بازرسی به دنبال کمک برای تحقق سلامت نظام اداری است
بازرسکل استان گیلان با حضور در برنامه زنده رادیویی استانی «دریچه» اقدامات و تکالیف این دستگاه نظارتی را تشریح کرد.
به گزارش روابط عمومی بازرسیکل استان گیلان، سجاد دهده جانی بازرسکل استان در این برنامه زنده رادیویی استانی با بیان شیوهها و انواع بازرسیها خاطرنشان کرد: بازرسی به دنبال تقویت نظارتها و کمک به دستگاهها برای تحقق سلامت نظام اداری است و در این مسیر تلاش میکنیم قبل از وقوع و بروز هرگونه تخلف و یا جرمی در دستگاههای اداری با ارائه پیشنهادهای اصلاحی به موقع و موثر از وقوع اتفاق جلوگیری کنیم.
وی که به مناسبت هفته قوه قضائیه در این برنامه حضور پیدا کرده بود با اشاره به تعیین تکلیف بیش از 4000 شکایت و اعلامیه ورودی به سامانه ملی رسیدگی به شکایات در این بازرسی کل از ابتدای سال تا کنون، افزود: با راهاندازی بخش نظرسنجی و اخذ بازخورد شهروندان در این سامانه مردم نیز میتوانند نسبت به عملکرد این دستگاه نظارتی اعلام نظر کنند.
بازرسکل استان گیلان ادامه داد: براساس قانون، پیشنهادهای سازمان بازرسی برای دستگاههای مخاطب لازمالاجرا بوده و میبایست با قید فوریت و بی کم و کاست به مرحله اجرا در بیاید و اگر مدیران دستگاهها نسبت به این مهم توجه لازم را نداشته باشند، این رفتار در قالب گزارشی با معرفی به هیأتهای رسیدگی به تخلفات اداری و یا مراجع قضایی پیگیری خواهد شد.
دهده جانی در خصوص راهها و شیوههای دسترسی به بازرسی و انعکاس شکایات و اعلامات گفت: راههای دسترسی مردمی به این سازمان از طرق مختلف از جمله سامانه ملی رسیدگی به شکایات و اعلامات، مراجعه حضوری و تلفن گویای 136 بوده و همکارانم در این مجموعه نظارتی تحت هر شرایطی آمادگی دریافت گزارشات و ورود به موضوع مطرح شده را دارند.
