- بازدید سرزده بازرس کل قضایی اردبیل از ایستگاه آتشنشانی در شهرستان مرزی نمین 04/04/18
- بازرس کل استان بوشهر: رویکرد سازمان بازرسی در مورد تخلف احتمالی پیشگیری است 04/04/18
- بازدید بازرس کل آذربایجان شرقی از شهرک صنعتی شهید سلیمی 04/04/18
- بازدید بازرسکل استان قم از محل سیلو ذخیره گندم و انبار کالاهای اساسی استان 04/04/18
- بازدید بازرس کل قضایی آذربایجان غربی از شرکت تولیدی شیشه سکوریت الیاس ارومیه 04/04/18
- بازدید بازرس کل قضایی کهگیلویه و بویراحمد از منطقه عشایری کاکان یاسوج 04/04/18
- بازرس کل کردستان: توسعه و افزایش پوشش تلفن همراه و پهنای باند از نیازهای اساس استان است 04/04/18
- اقاله محل کارخانه تولید کود ارگانیک آذربایجان غربی در دستور کار بانک ملی ایران قرار گرفت 04/04/18
- بازدید بازرس کل گیلان از شهرستان شفت/ آقایی: تعلل برخی مدیران در گذشته باعث عقبافتادگی پروژههای عمرانی شده است 04/04/18
- گزارش خبر 20:30، 21 و شبکه خبر از افتتاح سامانه ملی حمایت از گزارشگران فساد/ فیلم 04/04/18
بازرس کل استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد؛
لزوم ارتباط بازرسان با مردم و تکریم ارباب رجوع/ همکاران با دقت و جدیت گزارشات را پیگیری کنند
بازرسکل استان کهگیلویه و بویراحمد بر لزوم ارتباط بازرسان با مردم و تکریم اربابرجوع تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومی بازرسیکل استان کهگیلویه و بویراحمد؛ بازرسکل استان کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این جلسه گفت: در راستای تحقق دستور رئیس سازمان بازرسی کل کشور و همچنین جهت تقویت و افزایش ارتباط بازرسیهای کل با مردم و تکریم اربابرجوع هفتمین جلسه شورای اداری در سال جاری برگزار شد.
محمدمهدی صالحی اظهار کرد: سر بازرسان و بازرسان باید جهت تکریم اربابرجوع و پیگیری مطالبات آنها زمانی مشخص را برای دیدار با آنها تعیین کرده و راهنماییهای لازم را در خصوص ادعاها و شکایات آنها انجام دهند.
وی با اشاره به اینکه یکی از مهمترین وظایف مسئولین ایجاد ارتباطات دوسویه مردمی است افزود: ارتباط مستقیم مردم با بازرسیکل و پیگیری مطالبات آنها یک اصل و حق مردم میباشد به طوریکه آگاهی از مشکلات و مسائل شهروندان آن هم از زبان خودشان بهترین راه رفع مشکلات است.
بازرس کل استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: همکاران در حوزه سقف نسبت به تعیین و تکلیف پروندههای اخذ شده از دستگاههای اجرایی در کوتاهترین زمان اقدام و چنانچه اسناد مورد نظر در پرونده را نیاز دارند طی یک صورتجلسه در حضور فرد مورد تایید دستگاه اجرایی تصویربرداری و برگ شماری نمایند سپس اصل پرونده را تحویل دستگاه مربوطه دهند.
صالحی تاکیدکرد: همکاران با دقت و جدیت تا حصول نتیجه نهایی مطلوب و اثربخش شکایات و اعلامات واصله به این بازرسیکل در سامانه را پیگیری کنند.
برپایه این خبر؛ هفتمین جلسه شورای اداری در بازرسیکل استان کهگیلویه و بویراحمد با هدف ساماندهی سامانه رسیدگی به شکایات و اعلامات، تعیین و تکلیف پروندههای دستگاههای اجرایی که در بازرسیکل استان وجود دارد، رعایت نظم و انضباط در امور محوله و همچنین تکریم ارباب رجوع برگزار شد.
