- بازدید سرزده بازرس کل قضایی اردبیل از ایستگاه آتشنشانی در شهرستان مرزی نمین 04/04/18
- بازرس کل استان بوشهر: رویکرد سازمان بازرسی در مورد تخلف احتمالی پیشگیری است 04/04/18
- بازدید بازرس کل آذربایجان شرقی از شهرک صنعتی شهید سلیمی 04/04/18
- بازدید بازرسکل استان قم از محل سیلو ذخیره گندم و انبار کالاهای اساسی استان 04/04/18
- بازدید بازرس کل قضایی آذربایجان غربی از شرکت تولیدی شیشه سکوریت الیاس ارومیه 04/04/18
- بازدید بازرس کل قضایی کهگیلویه و بویراحمد از منطقه عشایری کاکان یاسوج 04/04/18
- بازرس کل کردستان: توسعه و افزایش پوشش تلفن همراه و پهنای باند از نیازهای اساس استان است 04/04/18
- اقاله محل کارخانه تولید کود ارگانیک آذربایجان غربی در دستور کار بانک ملی ایران قرار گرفت 04/04/18
- بازدید بازرس کل گیلان از شهرستان شفت/ آقایی: تعلل برخی مدیران در گذشته باعث عقبافتادگی پروژههای عمرانی شده است 04/04/18
- گزارش خبر 20:30، 21 و شبکه خبر از افتتاح سامانه ملی حمایت از گزارشگران فساد/ فیلم 04/04/18
بازرس کل استان خراسان شمالی: در آموزش و پرورش از نگاه رفع تکلیفی اجتناب شود
بازرس کل استان خراسان شمالی در نشست با مدیرکل، معاونان و مدیران آموزش و پرورش استان خراسان شمالی گفت: غفلت از گزینش، بکارگیری نیروی انسانی توانمند، معتقد و دلسوز در بخش پرورشی مدارس غیردولتی صدمات جبران ناپذیری را به پرورش و تربیت نیروی انسانی وارد میکند.
به گزارش روابط عمومی بازرسی کل استان خراسان شمالی صادق اسپید کار بازرس کل استان با حضور در نشست آگاهی بخشی مدیران اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان شمالی ضمن بیان اهم یافته ها در بازرسی های صورت گرفته از اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: هرگونه بکارگیری معلمان در مدارس غیردولتی باید در چارچوب مقررات و طی شدن فرایند گزینش صورت پذیرد.
اسپیدکار ضمن تشکر از فعالیتهای صورت گرفته در جهت بهبود و ارتقاء وضعیت آموزشی استان تاکید کرد: با توجه به حجم بازنشسته شدن معلمان و لزوم جایگزینی نیروی انسانی، غفلت از بکارگیری نیروی انسانی توانمند، معتقد و دلسوز در بخش پرورشی مدارس غیردولتی صدمات جبران ناپذیری را به پرورش و تربیت نیروی انسانی وارد میکند و لازم است از نگاه رفع تکلیفی و صرفا گزارشی در مقوله پرورشی جدا اجتناب شود.
بازرس کل استان خراسان شمالی افزود: با توجه به لزوم بررسی بازخوردها و خروجی عملکرد مجموعه آموزش و پرورش استان، ضروری است سازکارهای پیش بینی شده جهت ارزیابی عملکرد معلمان با حساسیت ویژهای انجام شود تا با رفع نواقص و پیش بینی دورههای آموزشی متناسب و حساب شده، شاهد ارتقاء علمی و پرورشی بیش از پیش معلمان در سطح استان باشیم.
