- حضور بازرس کل قضایی استان یزد در شبکه استانی/ تاکید مختاری بر لزوم نظارت مستمر در خصوص تامین کالاهای اساسی 04/04/10
- بازدید بازرس کل قضایی استان چهارمحال و بختیاری از پارک علم و فناوری استان/تاکید تقوی بر استفاده از شرکتهای دانش بنیان در اقتصاد استان 04/04/10
- حضور بازرسکل استان گیلان در صدا و سیمای مرکز گیلان/ گزارش آقایی از اقدامات ویژه نظارتی بازرسی کل استان گیلان در ایام جنگ 04/04/10
- بازدید بازرس کل استان خراسان رضوی از پالایشگاه سرخس و شرکت بهرهبرداری نفت و گاز شرق در منطقه خانگیران 04/04/10
- عیادت معاون سازمان بازرسی کل کشور از مجروحین حملات رژیم صهیونیستی در بیمارستان میلاد تهران/ بررسی ارائه خدمات به مجروحین 04/04/10
- ضرب الاجل دوماهه بازرسکل قضایی آذربایجان غربی به شرکت شهرکهای کشاورزی جهت تعیین تکلیف 130 هکتار از اراضی واقع در محدوده شهرک جهت واگذاری آنها به متقاضیان واجد شرایط 04/04/10
- بازدید بازرس کل زنجان از شرکت پویا پلیمر زنگان 04/04/10
- الزام بازرس کل آذربایجان غربی به شرکتهای داخلی برای خرید محصول استراتژیک کک کلسینه تولیدی شرکت دانش بنیان اروم ماشین صنعت پیمان گستر 04/04/10
- بازدید بازرس کل قضایی ایلام از انبارهای اداره کل غله و اداره کل اموال تملیکی استان 04/04/10
- بازرسکل قضایی ایلام: مردم میتوانند از طریق سامانه 136 گزارشات و شکایات خود را ثبت کنند 04/04/10
بازرس کل استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد؛
لزوم ارتباط بازرسان با مردم و تکریم ارباب رجوع/ همکاران با دقت و جدیت گزارشات را پیگیری کنند
بازرسکل استان کهگیلویه و بویراحمد بر لزوم ارتباط بازرسان با مردم و تکریم اربابرجوع تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومی بازرسیکل استان کهگیلویه و بویراحمد؛ بازرسکل استان کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این جلسه گفت: در راستای تحقق دستور رئیس سازمان بازرسی کل کشور و همچنین جهت تقویت و افزایش ارتباط بازرسیهای کل با مردم و تکریم اربابرجوع هفتمین جلسه شورای اداری در سال جاری برگزار شد.
محمدمهدی صالحی اظهار کرد: سر بازرسان و بازرسان باید جهت تکریم اربابرجوع و پیگیری مطالبات آنها زمانی مشخص را برای دیدار با آنها تعیین کرده و راهنماییهای لازم را در خصوص ادعاها و شکایات آنها انجام دهند.
وی با اشاره به اینکه یکی از مهمترین وظایف مسئولین ایجاد ارتباطات دوسویه مردمی است افزود: ارتباط مستقیم مردم با بازرسیکل و پیگیری مطالبات آنها یک اصل و حق مردم میباشد به طوریکه آگاهی از مشکلات و مسائل شهروندان آن هم از زبان خودشان بهترین راه رفع مشکلات است.
بازرس کل استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: همکاران در حوزه سقف نسبت به تعیین و تکلیف پروندههای اخذ شده از دستگاههای اجرایی در کوتاهترین زمان اقدام و چنانچه اسناد مورد نظر در پرونده را نیاز دارند طی یک صورتجلسه در حضور فرد مورد تایید دستگاه اجرایی تصویربرداری و برگ شماری نمایند سپس اصل پرونده را تحویل دستگاه مربوطه دهند.
صالحی تاکیدکرد: همکاران با دقت و جدیت تا حصول نتیجه نهایی مطلوب و اثربخش شکایات و اعلامات واصله به این بازرسیکل در سامانه را پیگیری کنند.
برپایه این خبر؛ هفتمین جلسه شورای اداری در بازرسیکل استان کهگیلویه و بویراحمد با هدف ساماندهی سامانه رسیدگی به شکایات و اعلامات، تعیین و تکلیف پروندههای دستگاههای اجرایی که در بازرسیکل استان وجود دارد، رعایت نظم و انضباط در امور محوله و همچنین تکریم ارباب رجوع برگزار شد.
