- ضرب الاجل دوماهه بازرسکل قضایی آذربایجان غربی به شرکت شهرکهای کشاورزی جهت تعیین تکلیف 130 هکتار از اراضی واقع در محدوده شهرک جهت واگذاری آنها به متقاضیان واجد شرایط 04/04/10
- بازدید بازرس کل زنجان از شرکت پویا پلیمر زنگان 04/04/10
- الزام بازرس کل آذربایجان غربی به شرکتهای داخلی برای خرید محصول استراتژیک کک کلسینه تولیدی شرکت دانش بنیان اروم ماشین صنعت پیمان گستر 04/04/10
- بازدید بازرس کل قضایی ایلام از انبارهای اداره کل غله و اداره کل اموال تملیکی استان 04/04/10
- بازرسکل قضایی ایلام: مردم میتوانند از طریق سامانه 136 گزارشات و شکایات خود را ثبت کنند 04/04/10
- بازرسکل قضایی کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از ادارهکل فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان کرد: رسانه، سنگر ایجاد امید و اطمینان بخشی در کشور است 04/04/09
- بازدید بازرس کل آذربایجان شرقی از بیمارستان صحرایی 04/04/09
- بازدید بازرس کل قضایی استان خوزستان از تصفیهخانههای آب شرب کلان شهر اهواز 04/04/09
- تأکید بازرس کل قضایی آذربایجان غربی بر خودداری دستگاههای اجرائی از صدور مجوز احداث منازل مسکونی در جوار واحدهای تولیدی 04/04/09
- تاکید بازرس کل قزوین بر لزوم سنددار کردن املاک فاقد سند دستگاههای اجرایی 04/04/08
معاون اقتصادی سازمان بازرسی از اداره کل امور مالیاتی شمال تهران بازدید کرد/ بررسی نحوه ارائه خدمات به مراجعین/ مشکل مراجعه کنندگان مرتفع شد
معاون نظارت و بازرسی امور اقتصادی سازمان بازرسی کل کشور از اداره کل امور مالیاتی شمال تهران بازدید کرد و با تعدادی از مودیان در خصوص نحوه عملکرد کارکنان در پاسخگویی به ارباب رجوع و میزان رضایتمندی آنان گفت وگو کرد.
به گزارش روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، در پی دستور ریاست سازمان بازرسی کل کشور، ستار شیرعالی معاون نظارت و بازرسی امور اقتصادی سازمان بازرسی کل کشور از اداره کل امور مالیاتی شمال تهران بازدید کرد.
وی در این بازدید ضمن اطلاع از نحوه خدماترسانی به مراجعین، با تعدادی از مودیان در خصوص نحوه عملکرد کارکنان در پاسخگویی به ارباب رجوع و میزان رضایتمندی آنان گفت وگو کرد.
همچنین در ادامه معاون نظارت و بازرسی امور اقتصادی سازمان بازرسی کل کشور و هیأت همراه، به صورت سرزده با حضور در طبقات آن اداره کل، در فرآیند رسیدگی به پرونده های مالیاتی قرار گرفتند و ضمن بررسی نحوه ارائه خدمات به مراجعین، پس از مشاهده مواردی از نارضایتی ارباب رجوع با بررسی علل ایجاد نارضایتی، حسب مورد به کارشناسان مربوطه و همچنین سرممیز گروه مالیاتی مربوط، تذکرات لازم در راستای تکریم ارباب رجوع ارایه و خواستار حل مشکل آنان شدند که با پیگیری صورت گرفته، موضوع و مشکل مودیان ناراضی نیز مرتفع گردید.
