سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1404/04/29 - 14:57
  • تعداد بازدید خبر : 8
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

بازدید بازرس کل استان تهران و مشاور رئیس سازمان بازرسی کل کشور از راه آهن/ سهراب‌خان: خط قرمز بازرسی کل استان نارضایتی مردم است

بازرس کل استان تهران و مشاور رئیس سازمان بازرسی کل کشور در آستانه سفر اربعین از نحوه خدمات‌رسانی در راه آهن تهران بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی بازرسی کل استان تهران، افشین سهراب‌خان بازرس کل استان تهران و رئیس منطقه یک سازمان بازرسی کل کشور و علی بیات مشاور رئیس سازمان بازرسی کل کشور در راس یک هیات بازرسی در راستای نظارت بر ارائه خدمت و رسیدگی به مسافران ریلی کشور به صورت سرزده و میدانی از راه آهن تهران بازدید کردند.

در این بازدید چند ساعته، هیات بازرسی کل استان تهران ضمن بازدید از بخش‌های اجرایی و خدمت‌رسان راه آهن جمهوری اسلامی از نزدیک با مسافران و بهره‌برداران خدمات ریلی گفت‌وگو کرده و در جریان مسائل و مشکلات احتمالی آن‌ها قرار گرفتند.

در این بازدید بازرس کل استان تهران در نشستی با مسئولین راه آهن جمهوری اسلامی ضمن بررسی مسائل و مشکلات خطوط ریلی گفت: خدمت‌رسانی در نظام جمهوری اسلامی به مردم به ویژه افراد دارای تمکن مالی پایین و متوسط از موهبت‌های الهی بوده و این فرصت و وظیفه طلایی کمتر در دسترس خادمین و خدمت‌گزاران مردم قرار خواهد گرفت؛ لذا شایسته است در این فرصت، کادر خدوم راه آهن از تمام امکانات و توان خود برای خدمت‌رسانی به مردم استفاده کرده و اجازه ندهند در این روند خللی به وجود آید.

سهراب خان با تشکر و قدردانی از عملکرد بخش ریلی کشور، خط قرمز بازرسی استان را، ایجاد تنش و نارضایتی مردم و مراجعه‌کنندگان دانست و اظهار داشت: در کم‌کاری‌های افراد و مسببین نارضایتی مردم، کوچکترین اغماضی صورت نخواهد گرفت و هر یک از کارکنان موظفند در چهارچوب قوانین و مقررات سازمانی و اخلاقی نسبت به ارائه خدمات شایسته و بهینه به مردم اقدام کنند.

در ابتدای این بازدید مدیران راه آهن جمهوری اسلامی به مسائل و مشکلات و کاستی‌های موجود در بخش ریلی اشاره کرده و خواستار توجه مسئولین دستگاه‌های متولی به تجهیز و تامین سیستم‌های پیشرفته و به‌روز برای ارائه خدمات بهتر به بهره‌برداران شدند.

همچنین در بخش رفاهیات پرسنل و مسائل معیشتی کارکنان مطالبی مطرح شد که در دستور کار پیگیری قرار گرفت.

در پایان این بازدید بیات مشاور رئیس سازمان بازرسی کل کشور ضمن تذکر و تاکید بر تکریم ارباب رجوع، بر روند صحیح خدمت‌رسانی به مردم به ویژه در شرایط حاد و بحرانی و پیک سفرها اشاره کرد و گفت: سازمان بازرسی کل کشور ضمن رصد نحوه  خدمت‌رسانی و ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی، نسبت به فراهم کردن و ارائه تسهیلات رفاهی و معیشتی در چهارچوب قوانین و مقررات به کارکنان دستگاه‌ها پیگیری خواهد کرد.

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی

تصاویر

 -  -  -  -  -
تاریخ آخرین بروزرسانی: 1404/04/29 14:57