سرخط خبرها
- بازدید سرزده بازرس کل قضایی اردبیل از ایستگاه آتشنشانی در شهرستان مرزی نمین 04/04/18
- بازرس کل استان بوشهر: رویکرد سازمان بازرسی در مورد تخلف احتمالی پیشگیری است 04/04/18
- بازدید بازرس کل آذربایجان شرقی از شهرک صنعتی شهید سلیمی 04/04/18
- بازدید بازرسکل استان قم از محل سیلو ذخیره گندم و انبار کالاهای اساسی استان 04/04/18
- بازدید بازرس کل قضایی آذربایجان غربی از شرکت تولیدی شیشه سکوریت الیاس ارومیه 04/04/18
- بازدید بازرس کل قضایی کهگیلویه و بویراحمد از منطقه عشایری کاکان یاسوج 04/04/18
- بازرس کل کردستان: توسعه و افزایش پوشش تلفن همراه و پهنای باند از نیازهای اساس استان است 04/04/18
- اقاله محل کارخانه تولید کود ارگانیک آذربایجان غربی در دستور کار بانک ملی ایران قرار گرفت 04/04/18
- بازدید بازرس کل گیلان از شهرستان شفت/ آقایی: تعلل برخی مدیران در گذشته باعث عقبافتادگی پروژههای عمرانی شده است 04/04/18
- گزارش خبر 20:30، 21 و شبکه خبر از افتتاح سامانه ملی حمایت از گزارشگران فساد/ فیلم 04/04/18
گزارشی از یک بازدید میدانی؛
بازرسان امور نیرو و ارتباطات به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی رفتند/ پیگیری دغدغههای مردم در این بازدید/ عدم آنتن دهی و قطع ارسال پیامکهای انبوه تبلیغاتی در رأس مطالبات مردم
در ادامه بازدیدهای سرزده بازرسان سازمان بازرسی کل کشور، این بار بازرس کل امور نیرو و ارتباطات سازمان بازرسی در رأس یک هیأت بازرسی از سازمان تنظیم مقررات وارتباطات رادیویی بازدید کردند.
به گزارش روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، محمدحسن امیری بازرس کل امور نیرو و ارتباطات سازمان بازرسی کل کشور به همراه یک هیأت بازرسی از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی وابسته به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات بازدید کرده و در جریان امورات این مجموعه از جمله سامانه ارزیابی کیفیت اینترنت کشور، وضعیت رسیدگی به شکایتهای مردمی در خصوص آنتن دهی و... قرار گرفتند.
بازرس کل امور نیرو و ارتباطات سازمان بازرسی کل کشور یکی از اهداف این بازدید را بررسی نحوه خدمات دهی به مشتریان در خصوص کمیت و کیفیت خدمات ارائه شده عنوان کردند.
محمد حسن امیری گفت: سازمان بازرسی کل کشور به دنبال کمک به دستگاهها برای رفع مشکلات و چالشهای پیش روی آنها برای ارائه خدمات بهتر به مردم است.
وی بر لزوم رفع مشکلات و دغدغه های مردم در حوزه آنتن دهی تلفن همراه، کیفیت اینترنت، ارسال پیامکهای تبلیغاتی و ... تأکیدکرد.
امیر محمدزاده لاجوردی معاون وزیر و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی نیز در این بازدید اقدامات انجام شده پیرامون قطع پیامکهای تبلیغاتی، آنتندهی تلفن همراه، اینترنت و... را تشریح کرد.
وی همچنین از تعامل و همکاری سازمان بازرسی در ارائه راهکارهای فنی برای رفع مسائل و مشکلات تقدیر و تشکر کرد وگفت: نگاه جدید سازمان بازرسی برای حضور میدانی نگاه قابل تحسینی است و جای تقدیر و تشکر دارد.
از مهمترین موضوعات مطرح شده در این بازدید، انتقاد از حجم پیامکهای تبلیغاتی، شکایت مردم پیرامون آنتن دهی تلفن همراه، اینترنت، ورود تلفنهای همراه قاچاق، ساماندهی وی پی انها و ... بود.
همچین در خصوص ارسال پیامکهای تبلیغاتی و ایجاد ساز و کارهای لازم برای جلوگیری از ارسال این پیامکها نیز مسائلی عنوان و مقرر شد که تا رفع مشکل به طور مستمر پیگیری شود.
انتهای پیام/

تهیه کننده: