- بازدید بازرس کل قضایی آذربایجان غربی از شرکت آنیل طب آذران ارومیه 04/04/11
- بازرس کل استان کردستان پای صحبتهای فعالان اقتصادی کامیاران نشست 04/04/11
- بازدید سرزده بازرس کل قضایی خوزستان از بیمارستان حضرت امام خمینی (ره) اهواز 04/04/11
- بازدید بازرس کل قضایی استان یزد از صدا و سیمای مرکز یزد 04/04/11
- بازدید بازرسکل کردستان از مراکز توزیع کالاهای اساسی و تأکید بر تشدید نظارتها و مقابله با تخلفات 04/04/11
- بازرسکل قضایی آذربایجان غربی: کوتاهی در انجام وظایف قانونی، مصداق ترک فعل بوده و مستوجب برخورد قانونی است 04/04/11
- بازدید بازرس کل قضایی آذربایجان غربی از مجتمع آرد فردوس ارومیه 04/04/11
- بازدید بازرس کل استان زنجان از قطب صنعت کفش کشور در هیدج 04/04/11
- بازدید بازرسکل استان قزوین از شرکت ستاره بافت نگارین ارغوان 04/04/11
- بازدید نظارتی بازرس کل استان قزوین از شرکت پخش فراوردههای نفتی 04/04/11
بازدید سرزده بازرسکل قضایی استان یزد از مدیریت امور شعب بانک ملی استان یزد/ مختاری: بالاترین مراجعات مردمی به واحد رسیدگی به شکایات مربوط به طولانیشدن پروسه پرداخت تسهیلات در شعب بانکها است
بازرسکل قضایی استان یزد در راس یک هیات بازرسی از مدیریت امور شعب بانک ملی استان یزد بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی بازرسیکل استان یزد، رضا مختاری بازرسکل قضایی استان یزد در راس یک هیات بازرسی با هدف ارزیابی مجموعه فعالیتها و نحوه پاسخگویی و راهنمایی متقاضیان به صورت سرزده از مدیریت امور شعب بانک ملی استان و شعب کاشانی و غدیر یزد بازدید کرد.
بازرس کل قضایی استان یزد در این بازدید ضمن دیدار و گفتگو با کارکنان واحدهای مختلف نحوه خدماترسانی بانک ملی به مردم و پاسخگویی و راهنمایی متقاضیان را مورد بررسی قرار داد.
مختاری در حاشیه این بازدید طی سخنانی گفت: هدف از بازرسیهای سرزده از دستگاههای خدماترسان نظارت بر نحوه خدمترسانی به مردم و تکریم ارباب رجوع مطابق سیاستهای سازمان بازرسی کل کشور و از تاکیدات رئیس سازمان میباشد که بر همین اساس بازرسی کل استان نیز این موضوع را به صورت مستمر و برنامهریزی شده در دستورکار خود قرار داده است.
بازرس کل قضایی استان یزد در خصوص بیشترین موارد شکایت مردمی در مورد عملکرد بانکها بیان کرد: متأسفانه بالاترین مراجعات مردمی به واحد رسیدگی به شکایات مربوط به طولانی شدن پروسه پرداخت تسهیلات در شعب بانک میباشد و این امر باید اصلاح شود.
وی خاطر نشان کرد: در بازدیدهای سرزده، به مدیران مربوطه در خصوص نظارت کافی بر مجموعه تحت مدیریت خود پیرامون برخورد با متقاضیان و تکریم اربابرجوع تذکرات و هشدارهای لازم ارائه میگردد و ملاک ارزیابی ارائه خدمات و فعالیت دستگاه بر اساس میزان رضایتمندی مردم از آنها است.
گفتنی است در این بازدید طی نشستی با مسئولان امور شعب بانک ملی استان یزد، مشکلاتی از قبیل کمبود نیروی انسانی با توجه به بازنشستگی بسیاری از کارمندان بانک، نسبت منابع به مصارف بانک مطرح و مورد بررسی لازم قرار گرفت. گفتنی است بانک ملی استان یزد دارای پنج حوزه و تعداد 72 شعبه و 4 باجه است.
