• تاریخ انتشار : // - 12:45
  • تعداد بازدید خبر : 58
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

دستور بازرس کل استان زنجان در پیگیری مشکلات شهرداری

شکایت‌های مردمی از دستگاه‌های اجرایی از جمله تأمین اجتماعی و شهرداری در ملاقات مردمی بازرس کل استان زنجان مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی بازرسی کل استان زنجان، در راستای دستور ریاست سازمان بازرسی کل کشور و با هدف تحقق حقوق شهروندی وتکریم ارباب رجوع، سجاد‌ ده‌ده‌جانی بازرس کل استان زنجان با اقشار مختلف مردم دیدار کرد

این ملاقات که حدود سه ساعت به طول انجامید. فرصتی برای شنیدن مشکلات شهروندان و تأکید بر پیگیری قانونی درخواست‌های آنان بود.

بازرس کل استان ضمن اشاره به اهمیت ارتباط صمیمی و صادقانه با مردم، برای پیگیری مستمر مشکلات تا حصول نتیجه تأکید کردند.

ملاقات‌های مردمی هر یکشنبه از ساعت 11:00 الی 15:00 برگزار می‌شود و در این جلسه معاونت نظارت، سربازرسان گروه اقتصادی، سیاسی و قضایی، تولیدی و فرهنگی و اجتماعی و بازرسان تولیدی نیز حضور داشتند درخواست‌های مردمی به گروه‌های مرتبط ارجاع و مقرر گردید موارد به سرعت پیگیری و نتایج در کمترین زمان اطلاع رسانی شود.

همچنین، برخی مشکلات شهروندان با تماس مستقیم بازرس کل با مدیران دستگاه‌های اجرایی در همان جلسه بررسی و رسیدگی شد.

شکایت‌های مردمی از دستگاه‌های اجرایی از جمله تأمین اجتماعی، راه و شهرسازی، شهرداری بود که مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت.

 

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی

تصاویر

 -