- حل مشکلات کارخانه الیاف گستر یزد در جریان بازدید بازرسکل قضایی استان یزد 04/04/25
- بازرس کل استان قزوین: قانون ثبت رسمی معاملات نیازمند نظارتهای هدفمند است 04/04/25
- بازرس کل استان قزوین: معادن باید به تعهدات خود در قبال محیط زیست عمل کنند 04/04/25
- بازدید بازرسکل استان قم از مرکز درمان ناباروری طهورا/ مشکلات این مرکز درمان ناباروری در دستور کار بازرسی کل استان 04/04/25
- بازدید بازرس کل استان گیلان از سایت دفن زباله لندفیل آستارا/ گلایه آقایی از عدم ساماندهی سایت دفن زباله آستارا 04/04/24
- نشست بازرسکل استان خراسان رضوی با قرارگاه مردمی جمعیت استان برگزار شد/ فتوحی: اجرای قانون جوانی جمعیت نیازمند پیگیری جدیتر دستگاههاست 04/04/24
- بازدید بازرس کل قضایی آذربایجان غربی از بخشهای توسعهیافته زندان نقده 04/04/24
- بازرس کل قضایی آذربایجان غربی: تلاش شبانه روزی مرزبانی و سپاه، رمز امنیت پایدار در مرزهای آذربایجان غربی است 04/04/23
- بازدید بازرس کل زنجان از پروژه اراضی لیل آباد 04/04/23
- بازدید 10ساعته بازرس کل قضایی آذربایجان غربی از زیرساختهای عشایری زیوه ارومیه 04/04/23
بازرس کل استان قم در جمع خبرنگاران اعلام کرد: ثبت بیش از 900 پرونده در سامانه رسیدگی به شکایات درشش ماه اول سال
بازرس کل استان قم اعلام کرد:در ششماهه اول سال جاری 973 فقره پرونده از طریق سامانه رسیدگی به شکایات و اعلامات به ثبت رسیده است.
به گزارش روابط عمومی بازرسی استان قم، حجتالاسلامطالبی بازرس کل این استان در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه استان و به مناسبت سی و نهمین سالروز تاسیس سازمان بازرسی کل کشور گفت دستگاه هایی که بیشترین شکایات را به خود اختصاص دادند شهرداری، دانشگاه علوم پزشکی، تأمین اجتماعی، ثبتاسناد و املاک، راه و شهرسازی و اداره کل آموزشوپرورش استان قم هستندو اداره کل زندان و بیمه سلامت استان با توجه به مخاطب سنجی و میزان ارائه خدمات کمترین میزان شکایت را داشتهاند.
وی بر مستقل بودن سازمان بازرسی کل کشور بهعنوان یکی از بازوهای قوه قضائیه اشاره کرد و با توجه به جایگاه نظارتی این سازمان، وظیفه اصلی آن را نظارت بر حسن جریان امور و اجرای صحیح قوانین دانست. و اظهار داشت: اولویت اصلی بازرسی در سال جاری مبارزه با فساد اداری و رفع موانع رونق و جهش تولید است و این سازمان تمامی سیاستهای حمایتی از تولیدکننده را در برنامههای خود مدنظر دارد.
