- تعیین تکلیف اراضی واقع در محدوده کمربندی ارومیه با ورود بازرسی کل آذربایجان غربی 04/04/17
- بازدید بازرسکل استان خراسان رضوی از مراکز آموزش فنی وحرفهای و هتلداری مشهد/ گفتوگو با مدیران شرکتهای دانشبنیان در ساختمان تیراژ پارک علم و فناوری استان 04/04/17
- برگزاری جلسه هماندیشی ارتقاء کیفی گزارشهای نظارت و بازرسی در منطقه 2 سازمان بازرسی/ تاکید بازرس کل قضایی استان خراسان رضوی بر ارتقاء کیفیت گزارشها 04/04/17
- بازدید میدانی بازرس کل استان تهران از بیمارستان شهدای تجریش تهران/ عیادت و رسیدگی به مشکلات مجروحین حمله رژیم صهیونیستی 04/04/17
- دیدار بازرسکل قضایی استان سیستان و بلوچستان با فعالان اقتصادی/ تأکید کوهی بر نقش استان بر تأمین ارزاق معیشتی و مواد غذایی کشور 04/04/17
- بازدید بازرس کل آذربایجان شرقی از شهرک صنعتی بیلوردی/ رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی 04/04/17
- بازدید بازرسکل آذربایجان غربی از مرکز تولید تجهیزات آزمایشگاهی 04/04/17
- در دیدار مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با بازرسکل قضایی استان عنوان شد؛ نظارت و حمایت بازرسیکل در برگزاری امتحانات نهایی و آزمونهای استخدامی شایسته تقدیر است 04/04/17
- بازرس کل استان هرمزگان: مدیریت توزیع برق در سطح استان ارتقاء پیدا کند 04/04/17
- بازدید بازرس کل قضایی آذربایجان غربی از شرکت آنیل طب آذران ارومیه 04/04/11
بررسی نحوه پاسخگویی به مراجعین در بازدید سرزده بازرسکل قضایی استان یزد از شهرداری منطقه 4 یزد
بازرسکل قضایی استان یزد در راس یک هیات بازرسی از شهرداری منطقه 4 یزد سرزده بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی بازرسیکل استان یزد، رضا مختاری بازرس کل قضایی استان یزد در راس یک هیات بازرسی با هدف ارزیابی مجمومه فعالیتها و نحوه پاسخگویی و راهنمایی متقاضیان به صورت سرزده از شهرداری منطقه 4 یزد بازدید کرد.
بازرس کل قضایی استان یزد در این بازدید ضمن سرکشی از اتاقهای شهرداری منطقه 4 و دیدار و گفتگو با کارکنان واحدهای مختلف، نحوه خدماترسانی شهرداری به مردم و پاسخگویی و راهنمایی متقاضیان را مورد بررسی قرار داد.
مختاری با تاکید بر مؤلفه تکریم ارباب رجوع به عنوان یکی شاخصهای مهم در حقوق شهروندی نظام اداری، بیان کرد: تکریم ارباب رجوع رعایت مؤلفههای رفتاری کارکنان در قبال شهروندان و پاسخگویی به ارباب رجوع میباشد که میبایست کارکنان کلیه دستگاههای اجرایی آن را رعایت کرده و به آن پایبند باشند.
بازرس کل قضایی استان خاطر نشان کرد: در بازدیدهای سرزده، به مدیران مربوطه درخصوص نظارت کافی بر مجموعه تحت مدیریت خود پیرامون برخورد و تکریم اربابرجوع تذکرات و هشدارهای لازم ارائه میگردد و ملاک ارزیابی ارائه خدمات و فعالیت دستگاه بر اساس میزان رضایتمندی مردم از آنها است.
وی افزود: بازرسیهای سرزده از دستگاههای خدماترسان و نظارت بر نحوه خدمترسانی به مردم و تکریم ارباب رجوع براساس سیاستهای سازمان بازرسی کل کشور و از تاکیدات ریاست عالی سازمان است و بر همین اساس بازرسی کل استان نیز این موضوع را در دستورکار خود قرار داده است.
شایان ذکر است در این بازدید مشکلاتی از قبیل ساخت و سازهای غیرمجاز در منطقه و کمبود نیرو و تجهیزات از قبیل خودرو و... و کثرت درخواستهای عموم در مورد آسفالت خیابانها و کوچههای تحت نظارت منطقه احصاء و در این خصوص به مسئولین مربوطه دستوراتی ابلاغ گردید.
