- بازدید سرزده بازرس کل قضایی استان یزد از هیاتهای حل اختلاف مالیاتی/مختاری: مرکز دادرسی مالیاتی یکی از ارکان حیاتی سازمان امور مالیاتی است 04/04/29
- بازدید بازرس کل استان گیلان از پروژه کمربندی سیاهکل/ آقایی خبر داد: تشکیل کمیته نظارت بر شورای اداری شهرستانها در بازرسی کل استان 04/04/29
- بازدید بازرس کل استان سیستان و بلوچستان از روند برگزاری کنکور سراسری در استان 04/04/29
- بازدید بازرس کل استان تهران و مشاور رئیس سازمان بازرسی کل کشور از راه آهن/ سهرابخان: خط قرمز بازرسی کل استان نارضایتی مردم است 04/04/29
- بازدید بازرس کل استان قم از اتاق اصناف استان/ تاکید طالبی بر هماهنگی میان دستگاههای اجرایی و تشکلهای صنفی 04/04/29
- بازدید بازرس کل استان لرستان از برخی پروژههای عمرانی خرم آباد 04/04/29
- استقرار هیئت بازرسی در اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان گلستان 04/04/29
- بازدید بازرس کل استان آذربایجان شرقی از شرکت تولید آرد سالم پاک 04/04/29
- بازدید بازرس کل استان بوشهر از انبارهای اموال تملیکی گناوه و دیلم 04/04/29
- بازدید بازرسکل قضایی استان مازندران از اداره کل انتقال خون استان/ پیگیری و رفع مشکلات این اداره کل در دستور کار بازرسی کل استان 04/04/29
هرمزگان
بازدید سرزده بازرس کل استان هرمزگان از اداره کل امور مالیاتی استان/ دستورات بازرس کل استان برای تسریع امور و بهبود وضعیت خدمات رسانی
بازرسکل استان هرمزگان در راستای اجرای دستور رییس سازمان بازرسی کل کشور به منظور بررسی و شناسایی عوامل معطل ماندن مردم در ادارات و سازمانها و همچنین جلوگیری از ترک فعل مدیران و کارکنان دستگاههای اجرایی از ادارهکل امور مالیاتی استان بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی بازرسیکل استان هرمزگان، بازرسکل استان در این بازدید ضمن گفتوگو با مراجعهکنندگان این ادارهکل، از نزدیک در جریان برخی مشکلات مردم قرارگرفت.
رضا مختاری همچنین با صدور دستورات لازم جهت تسریع در رسیدگی به درخواستهای مطرح شده، عملکرد واحدهای مختلف خدماتدهنده به مردم را مورد بررسی قرار داد.
در ادامه این بازدید مسائل و مشکلات مربوط به این دستگاه طی نشستی با مدیرکل امور مالیاتی بررسی و مصوباتی جهت پیگیری تا حصول نتیجه در دستور کار قرار گفت.
بازرسکل استان هرمزگان در این نشست ضمن تاکید بر تکریم اربابرجوع با خدمترسانی کیفی و زودبازده، بازدیدهای سرزده از دستگاههای اجرایی را از رویکردهای مهم نظارتی سازمان بازرسی در راستای پیشگیری و مقابله با ترک وظایف قانونی مدیران و کارمندان برشمرد و افزود: سعی ما بر این است که میزان رضایتمندی مردم در همه شهرها و بخشهای استان مورد سنجش و ارزیابی قرار گیرد تا موانع و دلایل معطل ماندن مردم در ادارات و سازمانها احصاء و راهکارهای برونرفت از این موانع مشخص و جهت مرتفع نمودن به دستگاههای مربوطه اعلام شود.
