- بازدید بازرس کل قضایی آذربایجان غربی از شرکت آنیل طب آذران ارومیه 04/04/11
- بازرس کل استان کردستان پای صحبتهای فعالان اقتصادی کامیاران نشست 04/04/11
- بازدید سرزده بازرس کل قضایی خوزستان از بیمارستان حضرت امام خمینی (ره) اهواز 04/04/11
- بازدید بازرس کل قضایی استان یزد از صدا و سیمای مرکز یزد 04/04/11
- بازدید بازرسکل کردستان از مراکز توزیع کالاهای اساسی و تأکید بر تشدید نظارتها و مقابله با تخلفات 04/04/11
- بازرسکل قضایی آذربایجان غربی: کوتاهی در انجام وظایف قانونی، مصداق ترک فعل بوده و مستوجب برخورد قانونی است 04/04/11
- بازدید بازرس کل قضایی آذربایجان غربی از مجتمع آرد فردوس ارومیه 04/04/11
- بازدید بازرس کل استان زنجان از قطب صنعت کفش کشور در هیدج 04/04/11
- بازدید بازرسکل استان قزوین از شرکت ستاره بافت نگارین ارغوان 04/04/11
- بازدید نظارتی بازرس کل استان قزوین از شرکت پخش فراوردههای نفتی 04/04/11
برگزاری جلسه بازرس کل استان خراسان شمالی با مدیران اداره کل امور مالیاتی استان
بازرس کل استان خراسان شمالی در نشست پیشگیرانه با مدیران ادارهکل امور مالیاتی استان خراسان شمالی گفت: باید با تسریع در رسیدگی به پروندههای مالیاتی از تاخیر و زیان به وجود آمده در برخی پروندههای مالیاتی اجتناب شود.
به گزارش روابط عمومی بازرسی کل استان خراسان شمالی، صادق اسپیدکار بازرسکل استان با حضور در نشست پیشگیرانه با مدیران اداره کل امور مالیاتی استان خراسان شمالی ضمن بیان اهم یافتهها در بازرسیهای صورت گرفته از این ادارهکل گفت: باید با تسریع در رسیدگی به پروندههای مالیاتی از تاخیر و زیان به وجود آمده در برخی پروندههای مالیاتی اجتناب شود. عدم تسریع در رسیدگی به پروندهها و قطعی کردن پروندهها، منجر به تأخیر در وصول مالیات (حقوق دولت) و بعضاً مشمول مرور زمان شدن پروندهها، میشود که امر پذیرفتنی نیست.
اسپیدکار افزود: دلسوزی در کار و احاطه به ماموریتهای قانونی محوله و مقررات مرتبط، بیشک در پاسخگویی و تعیین اولویتهای کاری کارکنان نقش به سزایی خواهد داشت اما رعایت مقررات معمول اداری در ورود و خروجها، انعقاد قرارداد با پیمانکاران، معاملات خرد متوسط و کلان، استفاده از خودرو و امکانات دولتی و نگهداری از اموال و همه مواردی که به نوعی بیم استفاده غیرمجاز و حیف و میل بیتالمال در آنها ممکن است با حساسیت خاصی از سوی بازرسیکل استان خراسان شمالی پیگیری خواهد شد و با توجه به تذکرات داده شده به دستگاهها و برگزاری نشستهای پیشگیرانه جای هیچگونه چشم پوشی نیست.
بازرس کل استان همچنین با اشاره بر لزوم توجه به تکریم ارباب رجوع، بهره گیری از نظرسنجی نحوه ارائه خدمات به ارباب رجوع را ساز و کاری برای سنجش وضعیت رضایت مندی عمومی از دستگاه و بخشی از سنجش کیفیت عملکرد هر یک از کارکنان عنوان کرد و افزود: تابلوهای خدمات قابل ارائه و بویژه فرآیندهای پرتکرار در معرض دید ارباب رجوع نصب شود.
اسپیدکار در خصوص رسیدگی به شکایات واصله از ارباب رجوع و گزارشهای بازرسی لازم است کلیه مراحل به صورت زمانبندی و سامانه ای به گونه ای پیگیری شود تا امکان هرگونه تحریف، معاوضه و یا مفقودی اسناد مزبور فراهم نباشد و در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ قانونی موضوع مطروحه حاصل شود.
در این نشست همچنین ظریفیان سربازرس امور اقتصادی بازرسی کل استان نیز مواردی را به منظور ارتقاء و بهبود عملکرد اداره کل امور مالیاتی بیان کرد.
